pondělí 23. února 2015

TOP pracovní obuv U-Power

Ochranná pracovní obuv patří mezi ochranné pracovní pomůcky, které jsou v některých provozech naprosto nezbytné. Proto jsou zaměstnavatelé povinni svým zaměstnancům v určitých profesích povinní bezpečnou a normě odpovídající pracovní obuv bezpodmínečně opatřit, proto jsme pro Vás připravili ukázku TOP pracovní obuvi od U-Power.

Pracovní obuv U-Power TONGUE S3 BN 20023

Svršek bot je vyroben z hydrofobní usně, podšívka z textilu. Bezpečnostní špička je kovová s kovovou planžetou pro ochranu proti propíchnutí. Vkládací stélka je Tecno Dry.  Mezipodešev je měkčený PUR, podešev je z protiskluzný a oděruvzdorný PUR. Výhoda této obuvi je velmi dobrý poměr ceny a kvality, je vhodná do suchých i mokrých provozů.


Pracovní obuv U-Power DEVASTATE RS S3 UA 10324

Svršek těchto bot je z hovězinkové usně s voděodolnou úpravou, WingTex funkční podšívka s molekulovou strukturou tkaniny, bezpečnostní šipčka AirToe composite. Perforovaná kompozitová tužinka s prodyšnou membránou, ochrana proti propíchnutí Save & Flex PS4 MATRIX, je lehká, bezpečná, flexibilní a nekovová. Vkládací stélka Ergo Dry je anatomicky tvarovaná stélka s vlákny s aktivním uhlím. Mezipodešev je měkčený PUR, podešev je z protiskluzný a oděruvzdorný PUR. Výhoda této obuvi je, že je lehká, velmi dobře odvětraná, pohodlná a vhodná do suchých i mokrých provozů. ClickOut systém umožňuje rychlé rozepínání obuvi.


Pracovní obuv U-Power SCANDY S1P UK 30136

Svršek bot je hovězinkový měkčený nubuk s voděodolnou úpravou. Podšívka WingTex je funkční podšívka s molekulovou strukturou tkaniny. Bezpečnostní špička AirToe Aluminium je perforovaná hliníková tužinka s prodyšnou membránou. Ochrana proti propíchnutí Save & Flex PS4 MATRIX. Obuv je lehká, bezpečná, flexibilní a nekovová. Vkládací stélka Ergo Dry. Mezipodešev je měkčený PUR. Podešev je protiskluzný a oděruvzdorný PUR. Výhoda obuvi je, že je lehká, velmi dobře odvětraná, pohodlná a především je vhodná do suchých pracovních provozů.


10 komentářů:

  1. Děkuji moc za super článek o tom, jakou si vybrat pracovní obuv . Já docela dost dlouho tápal a nevěděl jsem si jaké ty botky si pořádně vybrat a až Váš blog mi s tím docela dost pomohl. Takže ještě jednou velký dík a hodně štěstí na stavbě.

    OdpovědětVymazat
  2. Kvalitní pracovní obuv je rozhodně základ :-) . Přítel pracuje jako dělník, takže je celý den na nohách a bylo hodně znát, když nosil obyčejné levné boty, nebo když si trochu připlatil a koupil si konečně pořádné, kvalitní pracovní boty. Mnohem míň ho teď totiž bolí nohy :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. To nevypadá vůbec špatně. Mockrát děkuju za tip. Právě už nějakou dobu sháním pořádnou kvalitní pracovní obuv. Momentálně jedny boty do práce sice mám, ale abych pravdu řekl, tak mi nepřijdou zrovna kvalitní. Mám je sotva půl roku a na některých místech už se začínají trhat. Nebyly nijak drahé, takže co bych taky čekal, že.

    OdpovědětVymazat
  4. Práce na stavbě byla za mých mladých let skvělou letní brigádou, kde jsem si vydělal na svůj první automobil :-) Sice to byla makačka, ale rozhodně to stálo za to! Dnes už je to za pomoci všech různých strojů, vychytávek a bezpečného pracovního oblečení docela brnkačka ;-) Tím bych samozřejmě nechtěl shazovat práci těchto lidí, jen musíte uznat, že dříve to byl takový trochu underground...

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Kvalitní pracovní boty jsou základ. Myslím si ale, že to platí víceméně pro všechny pracovní ochranné pomůcky. U nich je prostě potřeba dbát na kvalitu. Já například v práci často pracuji se svářečkou a u takové práce jsou ochranné pomůcky zcela zásadní. Například bez kvalitní samostmívací kukly bych se určitě neobešel.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, ty vypadají opravdu skvěle. Takové bych nosila i mimo práci. V práci se mi hodí spíš něco prodyšného a pohodlného. Nosím tam své oblíbené ortopedické pantofle, které nosím už roky a furt je miluji. Pracuji totiž za kasou v jedné příjemné, kvalitní a moderní pekárně, takže tam naštěstí v teniskách lítat nemusím! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hele, co si budeme. Jsem docela rád, že máme projekt bungalou na klíč, takže jsem žádné pracovní boty nepotřeboval. Na stavbu jsem jezdil zásadně v kraťasech, košili a pantoflích a jen na to dohlížel a přebíral jednotlivé části. Od toho věci na klíč jsou a upřímně nechápu lidi, kteří dobrovolně v dnešní době staví. To jsem raději ten volný čas investoval do rodiny a podnikání, které mi financovalo stavbu.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak kvalitní pracovní obuv se určitě hodí. Taky jsem si nedávno do práce musel kupovat nové boty. Zvolil jsem celkem kvalitní, tak věřím, že mi nějakou dobu vydrží. Co bych ještě potřeboval je nějaké dobré pracovní tričko s dlouhým rukávem. Nemáte ohledně toho nějaké tipy? Rád bych něco, co bude z příjemného materiálu.

    OdpovědětVymazat
  10. Já na pracovní obuv taky hodně dám. Protože seřizuji šroubové kompresory, tak se pohybuji hodně po dílnách a různých pracovních prostorech. A divili byste se někdy, v jakém chaosu to tam řemeslníci mají. Člověk aby se bál šlápnout. Takže kvalitní bota je základ. Kromě toho vás z nich nebolí nohy, jako když nosíte nějaké slupky. ;-)

    OdpovědětVymazat