středa 18. února 2015

TOP jednorázové rukavice pro zdravotníky, gastronomii a i pro domácnost

Jednorázové pracovní rukavice patří spíše do hygienických pomůcek, ale pro některé profese slouží jako pracovní rukavice. Jednorázové rukavice je dobré mít i v domácnosti, a to zejména jsou-li v ní malé děti. Jednorázové rukavice jsou dodávány většinou po sto kusech a jejich velikost je udávána v klasických mírách (palce).

Pětiprsté jednorázové vyšetřovací pudrované rukavice z tenkého vinylu, balení po 100 ks, vhodné pro krátkodobý styk s netukovými potravinami, bez silikonu.



Pětiprsté jednorázové rukavice z tenkého latexu, pudrované, balení bývá po 100 ks, vhodné pro krátkodobý styk s potravinami.



Pětiprsté jednorázové rukavice z tenké polyetylénové fólie, balení po 100 ks, vhodné pro krátkodobý styk s potravinami.



Jednorázové nitrilové rukavice, bez příměsí, tloušťka materiálu je 0,12 mm, délka 24 cm, rolovaný okraj, krabice po 100 ks, pudrované.


6 komentářů:

  1. Musím uznat, že tady ty latexové rukavice jsou opravdu užitečná věc, také je mám doma. Co teď ovšem sháním jsou spíš nějaké pracovní rukavice. Díval jsem se po pár obchodech, kde prodávají různé ochranné pomůcky, ale nikde jsem nenašel takové rukavice, které bych potřeboval. Ve většině případů mi bohužel moc neseděl materiál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, toto teď řešil manžel. Sháněl totiž nějaké pracovní rukavice pro zaměstnance do své firmy. Zkusím se ho zeptat kde je nakonec koupil. Celkově teď do firmy hodně investoval. Mimo jiné tam třeba koupil i úplně nový šroubový kompresor. Podle toho, co říkal, tak to prý nebyla vůbec levná záležitost.

      Vymazat
  2. S manželem jsem si svépomocí dělali podlahu v kuchyni, kde pro nás byla jediným řešením podlahová stěrka. Na její natažení jsme používali podobný druh rukavic, aby nám nepoškodila naše ruce, jelikož tyto stěrky hodně vysušují pokožku. S manželem jsme na sebe opravdu pyšní, protože naše podlaha je opravdu jako od profesionála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, podlahovou stěrku jsme taky s manželem sami aplikovali v koupelně a z výsledku jsme nadšený. Máte pravdu, že rukavice jsou při práci se stěrkou důležité. My máme koupelnu v barvě slonové kosti a k ní manžel koupil tady dřevěnou truhlu na ručníky. Přeji vám, ať vám podlaha dlouho vydrží a dělá vám stejnou radost jako nám ta naše.

      Vymazat
  3. Taky v práci musíme používat rukavice. Ty nám ale většinou dodává firma. Co se ale ostatního pracovního oblečení týče, tak to si jako zaměstnanci kupujeme sami. Já jsem si takto celkem nedávno byla nucena kupovat nové pracovní tričko s dlouhým rukávem, protože to, které jsem měla původně se mi v práci bohužel podařilo roztrhnout. Pokusila bych se to zašít, ale ta díra byla opravdu velká.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já bych se třeba v práci bez ochranných rukavic a ochranných pomůcek celkově určitě neobešel. Bohužel naše pracoviště je dost rizikové a už tam v minulosti byla spousta úrazů. Právě i z tohoto důvodu máme na kritických místech takové ty ochranné polyuretanové C profily, které alespoň dokáží zabránit například tomu, aby člověk narazil na nějakou ostrou hranu atd.

    OdpovědětVymazat