pátek 13. února 2015

Svařovací kukly

Při broušení a sváření je třeba chránit Vás zrak, svařovací kukla je tedy velice praktická pracovní pomůcka, díky které budete maximálně chráněni bez toho, aby Vás nějakým způsobem omezovala v činnosti.

Díky použití kvalitních materiálů a inovativních technologií bude zajištění ochrany dlouhodobou záležitostí. V naší nabídce nicméně vedle osvědčených svařovacích kukel naleznete i ochranná skla, fólie, náhlavní kříže a mnoho dalšího bezpečnostního vybavení a doplňků.

Bezpečnost a pohodlí našich zákazníků při práci bereme velice vážně, a proto Vám nabízíme pouze kvalitní a osvědčené produkty, na které je absolutní spolehnutí.


Svařovací kukly Tomis CZ, s.r.o.  - záruka kvality a bezpečnosti

Všechny svařovací kukly z naší široké nabídky se mohou pyšnit původem z dílen renomovaných značek a jsou uzpůsobeny pro veškeré technologie svařování, od MMA přes MIG nebo MAG až po svařování za použití wolframové elektrody.  Veškeré výrobky jsou plně certifikovány a odpovídají i těm nejpřísnějším bezpečnostním normám.

Ze široké škály produktů si vyberou své jak nároční zákazníci, tak i domácí kutilové, kterým s výběrem vhodného produktu poradí zaučený personál buď přímo na prodejně, nebo online prostřednictvím internetu.

Náš bohatý sortiment je vybaven produkty s různým stupněm zatemnění a velikostí průzorů, vše v rozmanitém množství provedení, takže otlačeniny způsobené nekomfortní svařovací kuklou ve špatné velikosti se stanou minulostí, u nás si zkrátka vybere naprosto každý.

Kvalitní výrobky, na které je spoleh a výborný zákaznický servis, to je ve stručnosti filozofie společnosti Tomis CZ, s.r.o..




Jak vybrat vhodnou kuklu pro svařování?

Pro různé konkrétní činnosti jsou zapotřebí jiné parametry kukly, které jsou uzpůsobeny pro určité podmínky.

Zatemnění

Prvním uváděným parametrem je zatemnění, které určuje množství propuštěného světla, čím intenzivnější tedy zdroj světla je, tím vyšší musí být index zatemnění.

Velikost průzoru

Dalším důležitým aspektem je velikost průzoru. Většinou platí, že čím dražší je kukla, tím větší je její průzor, pro občasné využití však postačí i menší průzory.

Kvalita konstrukce a délka životnosti

Posledním, ale neméně důležitým faktorem je celková kvalita a životnost produktu.  Značka Speedglas se může pyšnit vysoce kvalitními produkty s dlouhou životností, které si získaly přízeň nesčetného množství spokojených zákazníků.



7 komentářů:

  1. Parádní článek a musím říct, že pro mě zrovna docela aktuální. Kvůli práci jsem si teď byl nucen udělat svářečský průkaz a vypadá to, že si budu muset nakoupit i nějakou vlastní techniku na svařování. Svářečku doma už mám, docela dobrou, ale do samostmívací kukly jsem teda ještě neinvestoval. Vaše tipy se mi tedy určitě budou hodit.

    OdpovědětVymazat
  2. Svařovat bez kukly může jen úplný blázen. Vé své dílně se tomuto věnuji běžně. Obecně mi například práce s plechem není cizí, živím se tím. Nedávno jsem ale přemýšlel nad tím, že bych si některé práce mohl ulehčit a pořídit si na to stroje. V této souvislosti jsem narazil na firmu Canmet. Znáte je? Máte s nimi případně nějaké zkušenosti? Pomohlo by mi to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se nepletu, tak právě od nich nakupovala naše firma nějaké stroje do výroby a spokojenost. Celkově teď naše firma hodně investovala do modernizace a na efektivitě výroby je to opravdu hodně znát. Hlavně tu teď máme i nové šroubové kompresory. Ty už byly potřeba opravdu dlouho.

      Vymazat
  3. Dal jsem si za cíl pro letošní léto a primárně tedy na dovolenou, kterou jsem si naplánoval na celý srpen, abych si dovybavil svoji dílnu, kterou jsme teprve před rokem se synem vlastníma rukama postavili :-) Jednou z těch věcí, které bych si rád pořídil, je i svářečka a logicky tedy i svařovací kukla, tím bych chtěl poděkovat za recenzi a určitě se nějakou takovou díky slevovému kuponu pořídím za lepší cenu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si myslím, že ochrana zraku by měla být na prvním místě při jakékoliv práci. Mimo jiné například i při práci na počítači. Já jsem začal pozorovat, že jak jsem teď dělší dobu na home office pořád koukal do počítače, tak se mi zrak dost zhoršil. Dokonce to vypadá tak, že si budu asi muset z https://www.hotovebryle.cz/ objednat nějaké brýle.

    OdpovědětVymazat
  5. Manžel se hodně věnuje svařování a musím říct, že za to má můj obdiv. Já bych něco takového asi nezvládla. Co vím, tak právě nějakou tu svařovací kuklu také má a používá ji. Ještě si nedávno koupoval i nějaké rukavice přímo na svařování. Měly by prý snad odolat i velmi vysokým teplotám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj manžel taky dlouhá léta pracoval jako svářeč a myslím si, že u této práce jsou kvalitní ochranné pomůcky opravdu důležité. Co si tak pamatuji, tak on měl všechno od https://www.uvex-safety.cz/cs/ Něco mu zaplatila firma pro kterou pracoval, ale pokud si správně pamatuji, tak některé věci si kupoval i sám.

      Vymazat