neděle 10. srpna 2014

Stavební materiál Schönox

SCHÖNOX


Německá společnost SCHÖNOX je jedním z předních výrobců stavebních materiálů a to především pro podlaháře a obkladače. Sídlo firmy se nachází v německém městě Rosendahl a společnost je součástí významného švýcarského koncernu Sika. Kromě Německa a České republiky působí tato firma i v řadě dalších evropských zemí.

Jaké produkty Schönox vyrábí?


schonox
Pod značkou Schönox se vyrábí především vysoce kvalitní stavební materiály a to jak pro profesionální obkladače a podlaháře, tak i pro běžné zákazníky, kteří si tuto práci udělají sami. V portfoliu produktů SCHÖNOX tak najdeme např. podlahová lepidla, spárovací hmoty, nivelační hmoty, hydroizolační hmoty, silikonové těsnící tmely, pásky, podložky, manžety, stěrky a celou řadu dalších kvalitních produktů. Velkou část tohoto sortimentu najdete i našem internetovém obchodě.

Po jaké typy staveb jsou stavební materiály Schönox vhodné?

Stavební materiály SCHÖNOX jsou známé svojí prvotřídní kvalitou a ve své kategorii patří mezi absolutní špičku. Jsou určené jak pro profesionály, tak i pro běžné uživatele a využít je můžeme u všech typů staveb – kromě použití při stavbě či rekonstrukci rodinných či bytových domů jsou vybrané stavební materiály SCHÖNOX vhodné i pro technické stavby nebo bazény. Speciální stavební materiály Schönox se používají i u veřejných staveb, jako jsou např. mostní konstrukce.

Univerzální opravné hmoty SCHÖNOX PL

Mezi nejvyhledávanější produkty značky SCHÖNOX patří zejména opravné hmoty SCHÖNOX PL. Jedná se o speciální druh sanační malty, jež je určená na vyrovnávání a opravy různých podkladů, děr, prohlubní atd. Díky svým vynikajícím vlastnostem je vhodná zejména na opravy bazénů a jiných vlhkých provozů, ale i teras nebo balkónů. Kromě ní nabízíme také sanační maltu  SCHÖNOX PL PLUS a řadu dalších kvalitních výrobků.
schonox

4 komentáře:

  1. Tak to je paráda, mockrát díky za radu. Já se právě chci letos konečně pustit do hydroizolace koupelny a právě nějakou hydroizolační hmotu určitě budu potřebovat. Zatím to ale vidím tak, že se do toho pustím až bude tepleji, teď by to nemělo moc smysl. Tak jako tak, díky moc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě teda hlavně zaujalo to, že se jejich produkty dají využít ve spojitosti s bazény. Právě bazén si totiž chceme letos pořídit. Ideálně ještě než začne léto. Manžel původně chtěl takový ten nafukovací nadzemní, ale já bych spíš chtěla zapuštěný plastový bazén. Je to větší investice, ale zase takový bazén vydrží věky, když se člověk o něj dobře stará.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto se určitě bude hodit. Letos jsem to teda nestihl, ale příští rok bych se rád pustil do nové fasády na domě, takže se mi kvalitní stavební chemie bude hodit. Letos jsem rád, že jsem stihl opravit střechu. To byla priorita, hlavně aby se to stihlo před zimou. Naštěstí už je to téměř hotové, teď už zbývají jen detaily. Teď například čekám až mi jedna firma specializující se na projekty hromosvodů dodělá hromosvod.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za tip. Vzhledem k tomu, že jsem se teď pustil do rekonstrukce, tak asi také budu brzy nějakou stavební chemii potřeboat. Zatím je to ale spíš hudba budoucnosti. Teď pracujeme na interiéru. Já doufám, že do konce týdne bude všude položená nová dřevěná podlaha. Už ji mám nakoupenou a pozítří by měl přijít nějaký pán, který se postará o pokládku.

    OdpovědětVymazat